Népszerű eladások

Megtekintett termékek

Információ

Gyártók

Új termékek

Leértékelések

Kiárusítás! Hier tanzt die Maus- német nyelvű mozgásfejlesztő társasjáték Nagyobb

Hier tanzt die Maus- német nyelvű mozgásfejlesztő társasjáték

ER43620

Új termék

Szórakoztató mozgásfejlesztő társasjáték 2-3 gyerek számára sok-sok tánccal, német nyelvű feladatkártyákkal

4 éves kortól ajánlott

Játékidő: Ki meddig bírja szusszal (akár 90 percig is)!

Bővebb leírás

2 490 Ft‎ Bruttó

Adatlap

Kor 4 éves kortól
Fejlesztési terület Mozgáskoordináció
EXTRA német nyelvű feladatkártyák

Egyéb infó

Szórakoztató mozgásfejlesztő társasjáték 2-3 gyerek számára sok-sok tánccal, német nyelvű feladatkártyákkal

4 éves kortól ajánlott

Játékidő: Ki meddig bírja szusszal (akár 90 percig is)!

A gyerekek játszhatnak az egérrel, a kacsával és az elefánttal. Közben sokat mozoghatnak, táncolhatnak egyedül és párban. A játékkártyák különböző mozgások, táncgyakorlatok bemutatását kérik a játékosoktól. A gyerekek táncolhatnak zenére, zene nélkül esetleg ütemes tapssal kísérhetik egymást, de hangszert is használhatnak. A szülők is együtt táncolhatnak, játszhatnak a gyerekkel, ezzel mozgásra serkentve őket.

Figyelem: Biztosítsunk elegendő helyet a gyakorlatok végrehajtására! Olvasni tudó segítő szükséges a játékkártyákon lévő feladatok elolvasásához!

 

Tartalom:         1 egér, 1 elefánt, 1 kacsa, 1 játéktábla, 1 dobókocka,

                          24 német nyelvű játékkártya ( narancs: egyedül végzendő feladatok,

                         zöld:páros gyakorlatok), 30 nyerőkorong

Játék előkészítése  

A játéktáblát az asztalra helyezni. Minden  játékos választ magának egy figurát, majd minden játékos a figuráját a játéktáblán lévő, nyíllal jelölt 3 körpálya egyikére teszi.  A két kártya csomagot (narancssárga színű kártyák az egyedül végzendő feladatokhoz, zöld színű kártyák a páros gyakorlatokhoz) jól összekeverik és fejjel lefelé az asztalra helyezni. Elegendő helyet biztosítani a mozgáshoz és a tánchoz.

 A játék célja

Az a játékos nyer, aki a legtöbb nyerőpontot szerzi meg, a jól végrehajtott gyakorlatokért.

A játék menete

A legfiatalabb játékos kezd és dob a dobókockával. Az óramutató járásának megfelelő irányba lép a figurájával és húz egyet a narancssárga kártyák közül (egyedül végzendő feladat). A kártyán lévő feladatot a segítő elolvassa és elmagyarázza a végrehajtandó feladatot. A játékos megcsinálja a gyakorlatot és a jól elvégzett gyakorlatért egy piros nyerőkorongot kap. A következő játékos dob, lép a figurájával és húz a kártyák közül, majd ő is végrehajtja a feladatot. A játékosok sorban dobnak, lépnek, húznak a kártyákból, mozognak és táncolnak. Ha egy játékos egy másik játékos mellé lép, ugyanabba a körcikkbe, akkor a zöld kártyák közül húz (páros gyakorlatok) és a mellette álló játékossal együtt táncolja el a leírt feladatot. A jól kivitelezett feladatért mindketten kapnak 1- 1 nyerőkorongot. Amennyiben harmadikként lép egy játékos ugyanabba  a körcikkbe, akkor választhat, melyik játékossal szeretné eltáncolni a gyakorlatot. Siker esetén mindketten kapnak 1-1 nyerőkorongot.

A kihúzott kártyák a kártyacsomag aljára kerülnek.

 A játék vége

 A játék véget ér:

1. amikor az összes nyerőkorong elfogyott

2. amikor az előre megbeszélt idő letelt

3. amikor a játékosok megtették az előre megbeszélt számú kört.

 

Az az ügyes, táncos lábú játékos nyer, aki a legtöbb nyerőpontot gyűjtötte össze.

24 hasonló termék ebben a kategóriában